Monday, February 21, 2011

Paylaşmak önemsemektir!


Bu bloğu acarken olabildiğince paylaşmayı istedim ben. Şimdilik oğlanın küçüklerini paylaşıyorum, birde Canan göndermişti küçükleri, onları paylaştık, oysa ben herkesin paylaşma isteği ile dolu, dolaplara sığmayan eşyaları bir şekilde isteyenlere ulaştırabilmek için can attığını düşünmekteydim.

Sanırım yanılmışım, herkes eşyalarına sıkı sıkıya bağlıymış hahahyt.

Ben paylaşmaya devam edeceğim, eğer sizde ben de paylaşırım diyorsanız, giysilerin fotoğraflarını ve bana bir e-mailinizi atarsanız ben burada yayınlar, sizin de eşyalarınızı evlatlık vermenize küçük bir katkıda bulunabilirim.

13 comments:

  1. o kadar karamsar olma ama ben mesela Lal'in kıyafetlerine 3 tur attırıyorum arkadaşlarımın arasında belki öyle yapanlar da vardır... saklanır mı ayol o kadar ıncık cıncık bu kadar bebe varken ortada :)

    hem paylaşınca eksilmez artar inanırım ben buna...

    ReplyDelete
  2. Poh Poh perisi,

    Umuyorum öyledir:)))

    Benim de inancım bu, ama anladığım çok kalabalık değiliz:)))

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Poh poh perisi haklı:)
    Mesela ben Simay'a çok sevdiğim bir kaç şey dışında pek de kıyafet almadım. Kuzenler, arkadaşlar hep verdi küçülenleri. E bi de hediye gelenler olunca doldu taştı zaten dolap. Küçüldükçe hepsini geri iade ediyoruz.
    Eşyalar da öyle. Mesela oto koltuğumuzun 3., mama sandalyemizin 4. kullanıcısıyız.
    Tırtılın da ilk kullanıcısı olacağız herhalde :))

    ReplyDelete
  5. Umutsuzluğa kapılmayalım tanya ya,yardımsever bir ülkeyiz biz iananıyorum buna ben,içime dokundu şimdi bu yorumun.Etrafımdaki bebekli insanların vermek istediği eşyaları toparlayayım ben de öyleyse,öyle ya paylaşmak için illa çocuğa gerek yok öyle değil mi?Bir deneyeyim bakalım belki bişeyler çıkar:)

    ReplyDelete
  6. Chroma,

    Tırtıl daha yola çıkamadı, süslenip püsleniyor şimdilik.

    Ben kendimde kullandıklarımı iade ettim,ama aldığım o kadar çok şey var ki. Herkesin sadece eş dost mazlemesiyle böylesine cocuk büyütmesine inanamıyorum o zaman:)))

    Tırtılla işiniz bitince yeni doğan birine gideceğinden hiç şüphem yok o zaman:))

    ReplyDelete
  7. Sevgiiiiiii,

    Yardımseveriz yardımseveriz de, belki biraz tembeliz, biraz üşengeç, biraz aman sendeci.

    Hadi bakalım bekliyorum pılı pırtıları:))

    ReplyDelete
  8. yok ki benim bebiş falan destek olayım sana :))
    ama sen yine de devam et olucaktır muhakkak sevgiler tanyacığım :))

    ReplyDelete
  9. ben yorum yazmıştım ama gelmemiş :(
    kızımın arkadaş, akraba bebeklerinin kıyafetlerini giydiğini, kızımın kıyafetlerinin de yine eş dost bebeklerine gittiğini yazmıştım.
    üzülme, bu aktarmalar hep yaşanıyor demiştim.

    ReplyDelete
  10. Hiç şüphen olmasın, tırtıl -başına bir iş gelmez ise- elbette ki başka bir bebişe gidecek. Hatta gene buradan yayınlarız :)

    ReplyDelete
  11. Burcuuuu,

    Senin manevi desteğin yeter:))

    ReplyDelete
  12. Derya,

    Oh bunlar içime su serpiyor, hep paylaşalım:))

    ReplyDelete
  13. Chroma,
    gelmez gelmez,,emekletir sizi gider:)))

    ReplyDelete